بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
علت سقوط پسر ۱۱ساله در چاه آسانسور ۱۳۸۶/۷/۸
كارشناسان پاسخ خواهند داد:
 
 

 
گروه حوادث: تحقيقات كارشناسان دادگستري درباره علت حادثه سقوط مرگبار يك نوجوان ۱۱ساله آغاز شده است. اين نوجوان كه ميلاد بياتي نام دارد صبح روز پنجشنبه ۳۰آبان ماه سالجاري در چاه آسانسور در بلوك ۹مجتمع شهيد فكوري سقوط كرد و جان سپرد.
بنابراين گزارش، صبح روز حادثه زماني كه آسانسور مجتمع ۱۴ طبقه بلوك ۹ در طبقه آخر به علت خرابي متوقف شد، دو دانش آموز نوجوان كه درون آسانسور محبوس شده بودند با فرياد از ديگر دوستانشان كه در بيرون بودند طلب كمك كردند. مادر ميلاد درباره نحوه وقوع حادثه به خبرنگار ما گفت: روز حادثه ميلاد به دليل جلسه اي كه در مدرسه قرار بود، برگزارشود، زود به خانه آمد. پس از گذشت دقايقي براي رفتن نزد دوستانش از خانه خارج شد. بعد از گذشت ۱۰دقيقه يكي از همسايه ها به همراه افسر تجسس كلانتري ۱۳۵ آزادي به درخانه ما آمد و گفت در آسانسور حادثه اي رخ داده و از من خواستند تا براي شناسايي نوجواني كه به داخل چاه آسانسور سقوط كرده همراه آنان بروم، به سرعت به آنجا رفتم و با مشاهده پسرم متوجه شدم كه از طبقه ۱۳ به پايين سقوط كرده و كشته شده است.
وي افزود: وقتي علت حادثه را جويا شدم متوجه شدم زماني كه دوتن از دوستان ميلاد به دليل خرابي آسانسور در طبقه ۱۴محبوس شده بودند پسرم به همراه يكي از دوستانش سعي كرد تا آنها را نجات دهد ولي پس از تلاش فراوان موفق نشد و به همين خاطر مسؤول آسانسور را در جريان قرارداده است پس از آن ميلاد به همراه دوستش به طبقه ۱۳رفته و منتظر مي شوند تا آسانسور حركت كرده و به پايين بيايد ولي ناگهان مسؤول آسانسور با انداختن اهرم در آسانسور را بازكرده و به دليل فرسودگي آسانسور ناگهان در طبقه ۱۳ نيز بازشده و ميلاد كه به در تكيه داشته به پايين سقوط كرده است. وي در ادامه گفت: اين چندمين بار است كه اين حادثه براي خانواده ها در اين شهرك به وقوع پيوسته و كسي نيز در اين زمينه پاسخگو نيست.
به گزارش خبرنگار ما، هم اكنون پرونده اي در اين زمينه در شعبه ۱۲۱۱ مجتمع قضايي صادقيه تشكيل شده و به دستور قاضي دادگاه كارشناسان دادگستري تحقيقات گسترده اي را در زمينه علت وقوع حادثه آغاز كرده اند.

منبع:ایران نیوز پیپر(آذر1381)

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |