بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>کاهش چشم‌گیر تولید آسانسور ۱۳۹۴/۴/۲۵

عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی با بیان این‌که در سال جاری به شدت با کاهش تولید مواجهیم، گفت: نباید همه تخم‌مرغ‌هایمان را در سبد توافق بچینیم.

داوود اشتیاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به کاهش تولید آسانسور در سال جاری نسبت به سال قبل اظهار کرد: هنوز آمار دقیقی در دست نیست، اما آن چیزی که محرز است کاهش چشم‌گیر تولید را می‌رساند، چرا که تقاضا در بازار به شدت با کاهش همراه بوده و براساس اعلام شهرداری صدور جواز‌ها و پروانه‌های جدید ساختمانی نیز بسیار کمتر شده است.

وی با بیان این‌که از سوی دیگر مشکلات نقدینگی و تامین سرمایه در گردش بنگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده، ادامه داد: البته این موضوع مربوط به آسانسور نیست و همه صنایع در حال حاضر با این مشکل روبه‌رو هستند.

عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی درباره‌ی احتمال تاثیر‌گذاری توافق ایران و گروه 1+5 بر رونق بازار مسکن گفت: به هرحال اگر بازار مسکن حرکت کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و صنایع پایین‌دستی مسکن از این وضعیت در خواهند آمد.

اشتیاقی با بیان این‌که بسیاری از واحد‌های تولیدی در حال حاضر اقدام به تعدیل نیروهای خود کرده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر هزینه‌های نیروی انسانی بر قیمت تمام شده تاثیر‌گذار شده و ما امیدواریم که همه تخم‌مرغ‌هایمان در سبد توافق نچینیم، بلکه دولت به این موضوعات توجه کرده و تسهیلاتی را در بحث تامین اجتماعی و همچنین تامین منابع مالی قائل شود تا بنگاه‌ها بتوانند نیروی انسانی خود را حفظ کرده تا رونق دوباره به بازار برگردد

Liftiran.com

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |