بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>برگزاری همایش آسانسور و پله برقی در اصفهان ۱۳۹۴/۴/۲۵

سید محسن پورسعید امروز در گفت‌وگو با خبرگذاری ها در اصفهان با اشاره به وضعیت صنعت برق و الکترونیک در سطح استان اصفهان اظهار کرد: انجمن تخصصی صنایع همگن برق و الکترونیک از ابتدای تاسیس جزو انجمن‌های فعال بوده و در سال‌های اخیر فعالیت‌های خود را توسعه بخشیده است.

وی ادامه داد: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری سمینار ایمنی بهره‌وری و استاندارد در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، برگزاری همایش آسانسور و پله برقی و برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب برای تکنسین‌های آسانسور در راستای ارتقای سطح علمی آنها اشاره کرد.

رئیس انجمن صنایع برق و الکترونیک استان اصفهان بیان کرد: در کنار این همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی، جلسات کمیته‌های انجمن با حضور نمایندگان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، استانداری، فنی و حرفه‌ای، خانه صنعت و معدن، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره‌کل استاندارد، سازمان نظام مهندسی، شرکت‌های توزیع برق استان و شهرستان‌ها، اتحادیه برق و الکترونیک و ... برگزار شده و نتایج مطلوبی در بر داشته است.

این مسئول با بیان اینکه انجمن با اعضای خود ارتباط تنگاتنگ و مستقیم دارد مطرح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی بیشتر در دستور کار قرار گرفته و به صورت منسجم‌تر ادامه خواهد یافت.

پورسعید گفت: کمک به بالا بردن کیفیت محصولات و ایجاد راهکار به منظور صادرات مصنوعات اعضای انجمن به کشورهای دیگر هم از دیگر رویکردهایی است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

لیفتیران

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |