بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>تهران ميزبان صنعتگران حوزه آسانسور و پله برقي ۱۳۹۴/۲/۱
تولید کنندگان و صنعتگران حوزه آسانسور، پله برقی، بالابرها و نقاله های نقاط مختلف جهان از هفته آینده در در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گردهم می آیند تا ضمن ارائه نوین ترین تولیدات و خدمات ، در جریان پیشرفت های این صنعت نیز قرار گیرند.
به گزارش ستاد خبری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها؛ در این نمایشگاه که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه و رویداد صنعت آسانسور خاورمیانه محسوب می شود، بیش از 230 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.
شرکت های حاضر در نمایشگاه امسال که در سالن های 8 و9 - 10و11 - 12و13 و 14و15 محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، نسبت به دوره گذشته بیش از 50% رشد یافته است.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها ، علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگانی از چین ، ترکیه ،کره جنوبی، ایتالیا، بلغارستان و آلمان نیز حضور دارند.
در این نمایشگاه انواع آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها، ورق های استیل کابین، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگر صنایع و تجهیزات وابسته به نمایش گذاشته می شود.
قرار است درحاشیه برپائی چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته؛ چند همایش و کارگاه آموزشی نیز برگزار شود.
مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها گفت: این نمایشگاه در 12 هزار مترمربع بر گزار خواهد شد.
علیرضا آموخته با اشاره به برنامه ریزی برای حضور چند هیئت تجاری از کشورهای همسایه
گفت: از عراق، تاجیکستان، افغانستان و ترکیه هیئت های تجاری آنها در نمایشگاه حضور می یابد. مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها گفت: نمایشگاه صنعت آسانسور با هدف معرفی پتانسیل ها و توانمندی های این صنعت به ویژه با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان صنعتگران آسانسور با فعالان بخش ساختمان و کمک به ارتقا و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع دیگر برپا می شود. آموخته اضافه کرد: بکار گیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارهای بین المللی، آشنایی تولیدکنندگاه داخلی با نوین ترین فناوری های این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، برخی دیگری از اهداف برگزاری نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه نشریات و مطبوعات به عنوان یکی از عوامل موثر در امر اطلاع رسانی و انسجام بخشی درون صنعتی نقش مهم و سازنده ای دارد، افزود: تاکنون حضور 8 نشریه تخصصی از جمله نشریه elevator world ، Asansor Dunyasi ، Asansor Vision ، نشریه تخصصی دنیای آسانسور ، نشریه پیام ساختمان ، ماهنامه بازار ساختمان و تاسیسات ، نشریه عمران اینفو ، نشریه ساخت و ساز ، مجتمع رسانه ای ساختمان و نشریه پیشگامان ساختمان و همچنین پورتال های صنعت آسانسور همانند پورتال پارس لیفت ، پورتال بالابر و پورتال لیفتیران در این نمایشگاه قطعی شده است.
وی گفت : در سال های اخیری صنعت آسانسورسازی به ویژه بخش کابین و تجهیزات کابین سازی در کشور به خوبی مورد توجه واقع شده و پیشرفت های قابل توجه ای در زمینه ساخت آسانسور صورت گرفته است.
آموخته اضافه کرد: رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گیری از فناوری های نوین در این صنعت
موجب شده است صنایع مرتبط با این بخش نیز روند توسعه و رشد خود را طی و همسو با تحولات ایجاد شده در جهت رفع نیازهای موجود حرکت کند و در دنیای امروز و همگام با گسترش بلند مرتبه سازی و برج سازی نیاز به صنعت آسانسور، پله برقی و صنایع بالابر هم، افزایش زیادی پیدا کرده است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها ، از 5 تا 8 اردیبهشت ، هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

لیفتیران

 

 

 نام
 ایمیل
وبسایت

 نظر شما
کد امنیتی*
خطا! کد امنیتی صحیح نیست.
 
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |