بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
> نجات 3 شهروند از حادثه سقوط آسانسور-تهران ۱۳۹۳/۶/۸

به گزارش شهرخبر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه در ساعت 18:14 دقیقه روز 28 مرداد 93 بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 102، 34 و گروه نجات 8 را به محل حادثه در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی اعزام كرد.

مجید پور محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: در یک مجتمع تجاری و اداری 11 طبقه، ناگهان کابین آسانسور به دلیل پاره شدن کابل های آن سقوط کرد ولی با عمل کردن ترمز های اضطراری در بین طبقات اول و دوم متوقف شد.

وی افزود: در هنگام وقوع این حادثه سه نفرشامل دو مرد 37 و 28 ساله و یک زن 49 ساله در داخل آسانسور بودند که در داخل کابین بدام افتادند.

پورمحمدی در مورد چگونگی عملیات نجات اظهار داشت: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل، کابین را برای جلوگیری از سقوط دوباره مهارکرده و وارد عملیات شدند.

وی درادامه گفت: با تلاش آتش نشانان سرانجام هر سه سرنشین گرفتار شده به سلامت از داخل کابین نجات داده شد و هر سه نفر جهت اطمینان از وضعیت جسمی شان تحویل عوامل اورژانس شدند.

این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این حادثه را پاره شدن ناگهانی کابل اتاقک آسانسور و در نتیجه سقوط آسانسور ذکر کرد.

روابط عمومی لیفتیران

www.liftiran.com


 

 

 نام
 ایمیل
وبسایت

 نظر شما
کد امنیتی*
خطا! کد امنیتی صحیح نیست.
 
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |