بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>> در سال 92 تعداد 631 گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور در اردبیل صادر شد ۱۳۹۳/۱/۱۷

اردبیل : مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل از صدور بیش از 631 گواهینامه تائید ایمنی و کیفیت آسانسور در این استان در سال 92 خبر داد.
 هاشم علایی  در جلسه ناظران و بازرسان استاندارد اردبیل اضافه کرد: گواهی تأیید ایمنی آسانسور توسط شرکت های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد صادر می گردد.
وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای عالی استاندارد از سال 83 آسانسورهای نصب شده تحت پوشش استاندارد ملی ایران به شماره 1-6303 قرار گرفته­ اند، ادامه داد: این مصوبه به تمام شهرداری های استان ابلاغ و تاکید شده تا زمانی که  تأییدیه ایمنی و گواهی استاندارد آسانسور دریافت نشده، پروانه پایان کار صادر نشود.
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان با تاکید بر اینکه در این راستا 53 دستگاه آسانسور توسط کارشناسان استاندارد به صورت تصادفی مورد بازرسی قرار گرفته اند، افزود: از این تعداد سه شرکت متخلف تذکر و اخطار دریافت کرده اند.
به گفته وی بازرسی از واحدهای صنعتی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری بخشی از فعالیت های دولت به بخش خصوصی، به شرکت های همکار بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده واگذار شده است.
علایی همچنین با توجه به اهمیت ایمنی کاربران آسانسور و ارتقاء کیفیت آنها تاکید کرد که کارفرمایان و متقاضیان نصب آسانسور در هنگام انعقاد قرارداد با شرکت های نصاب آسانسور از دارا بودن پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر می­شود، اطمینان حاصل کنند.
وی اعتبار گواهی های صادر شده را از سوی شرکت های بازرسی یک سال عنوان کرد و متذکر شد: متقاضیان باید هر سال جهت بررسی وضعیت آسانسور و صدور گواهینامه درخواست بازرسی ادواری کنند.

<ایفتیران>

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |