بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>حمایت مالی از خط تولید پله برقی ۱۳۹۲/۱۱/۷

به گزارش خبرگزاری ها، کارآفرینی و اشتغال زایی تولید در عرصه صنعت، جلوگیری از خروج ارز از کشور، خودکفایی و سرانجام صادرات از جمله اهداف راه‌اندازی کارخانه ساخت پله برقی است که چندی پیش با بهره گیری از تسهیلات موسسه مالی و اعتباری میزان پا گرفت.

رییس هیات مدیره این کارخانه از اجابت درخواست وام 3 میلیارد تومانی‌اش از سوی سرپرستی موسسه میزان خبر می‌دهد و می‌گوید: با گرفتن این تسهیلات سرعت انجام کار شدت گرفته است.

علیرضا زینل‌نیا که شهریور 55 در شهر بادگیرها و کاریزها در یزد متولد شده این روزها به همراه تیمی از مهندسان و جوانان ایرانی تولیدکننده نخستین پله برقی ایرانی است، پروژه‌ای که قرار است با حمایت مالی موسسه میزان کشور را پس از سال‌ها از واردات پله برقی بی‌نیاز کند.

شکست انحصار خارجی‌ها

بررسی‌ها نشان داده در حال حاضر تنها کشورهای محدودی پله برقی تولید می‌کنند و دانش ساخت آن نیز در اختیار چند صنعتگر خارجی است اما این انحصار به زودی با تولید انبوه پله برقی در ایران شکسته خواهد شد.

آنطور که این کارآفرین می‌گوید: پروژه پس از ساخت قطعات و قالب بزرگ و کوچک در یکی از خیابان‌های مشهد در حال تست است.

او که سال گذشته خط تولید پله برقی را آغاز کرده است، می گوید: در شهرک صنعتی بینالود، 95 درصد کار را خودمان انجام می دهیم. اکنون در حال راه‌اندازی و ساخت قالب و نمونه گیری این پروژه هستیم.

او و برادرانش، 90 تن را مشغول به کار کرده و پیش بینی می کنند با تولید انبوه پله برقی در این کارگاه تعداد نیروهایش به 900 نفر خواهد رسید.

از او هدف کارش را که می‌پرسم، پاسخ می‌هد: با توجه به نیاز کشور به این صنعت و خروج سنگین ارز، همچنین عدم همخوانی پله‌برقی‌های وارداتی با استانداردهای کشورمان تصمیم به راه اندازی این خط تولید گرفتیم البته خودکفایی کشور نیز برایم خیلی مهم است.

درخشش نام ایران با حمایت میزان

هدف نهایی زینل‌نیا صادرات است. او ادامه می‌دهد: 5 میلیارد تومان دستگاه خریداری کردیم و من مطمئنم پله برقی ایرانی در سال‌های آینده به بازارهای دور و نزدیک و حتی کشورهای اروپایی خواهد رسید.

او می گوید: تولیدات ما برای فضاهای باز و بسته روانه بازار خواهد شد به گونه ای که زیر برف و باران صدمه برقی و مکانیکی به آن وارد نشود. او در ادامه از عدم همراهی مسئولان گلایه می کند و می افزاید : اگر حمایت و تشویق مدیران میزان نبود، هیچ گاه این پروژه شکل نمی گرفت، از این رو معتقدم افتخار این کار از آن موسسه مالی و اعتباری میزان شده زیرا با وام دریافتی خواهیم توانست مراحل پایانی را به اتمام برسانیم .

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای تولید انبوه پله برقی ادامه می دهد: هم اکنون در یکی از خیابان های مشهد پله برقی نصب تولیدی این کارخانه در حال تست است و انشاء الله تلاش خواهیم کرد با توجه به نتیجه مطلوب تست قطعات، پروژه را نهایی کرده و تولید انبوه را آغاز کنیم.

در این خصوص عبدالحسین فیروزکوهی، مدیر امور شعب موسسه مالی و اعتباری میزان می گوید: کارشناسان موسسه با بررسی درخواست شرکت مذکور دریافتند که پرداخت تسهیلات به این طرح، کمک به تولید ملی و ایجاد اشتغال است و چون طرح از توجیه فنی ، اقتصادی و اشتغال زایی خوبی برخوردار بود، با پرداخت تسهیلات به این طرح موافقت شد.

مدیر امور شعب موسسه میزان می‌گوید: موسسه میزان از کلیه طرح‌های صنعتی که مجری سهم الشرکه خود را هزینه کرده باشد و طرح از توجیهات کامل فنی، مالی و اقتصادی برخوردار باشد، حمایت خواهد کرد.

وی گفت: طرح هایی در اولویت پرداخت تسهیلات موسسه میزان قرار می گیرند که تولید نهایی محصول آن از اولویت و اهمیت برای کشور برخوردار باشد.

لیفتیران


 

 

 نام
 ایمیل
وبسایت

 نظر شما
کد امنیتی*
خطا! کد امنیتی صحیح نیست.
 
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |